RSS

PENGENALAN

Selamat datang ke Laman Blog Lazi's.

"Kami adalah pengeluar dan membekal keropok lekor dan keropok keping di Kuala Lumpur, Lembah Kelang dan Selangor Darul Ehsan. Keropok dengan ikan segar 100% asli, bermutu dan dipack dengan teknologi terkini."

Al-HamdulilLah syarikat kami telah memulakan operasi dan jualan di Kuala Lumpur, Lembah Klang dan Selangor Darul Ehsan.
Kami mengeluarkan produk yang diadun dengan isi ikan segar dan pasti menambat selera ramai apatah lagi ianya datang dari Negeri Terengganu Darul Iman, negeri keropok dan nasi dagang.
Sesiapa yang ke Terengganu pasti tidak akan ketinggalan untuk singgah dan menikmati juadah keropok dan menjadi perkara wajib sebagai buah tangan tetap untuk membawa keropok keluar dari negeri ini untuk dinikmati bersama sanak saudara di rumah sekembali dari negeri ini.

Hari ini dan kini, anda tidak perlu lagi ke Terengganu untuk membeli keropok, walau di mana anda berada, terutama Kuala Lumpur dan Selangor pasti gembira dengan berita ini kerana Keropok Terengganu dengan keaslian dan kesegaran asli dilengkapi dengan bungkusan teknologi terkini akan berada di tempat anda.

Ingin menjadi jutawan segera? Segeralah hubungi kami untuk menjadi pengedar utama keropok. Fikirkanlah dan anda tidak akan menyesal di kemudian hari, oh keropok Terengganu.

Pejabat Urusan dan pusat pengumpulan terletak di Lot 1850, Jalan Gajah 24, Kg. Kubu Gajah, 47000 Sungai Buloh, Selangor Darul Ehsan.

Sekian dan Terima kasih.

Ustaz Khairul Azmi Chik
CEO Lazis

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment